Clubinfo

CONTRIBUTIE en MEEDOENBIJDRAGE

Contributie

De verschuldigde contributie moet voor de 1e competitiewedstrijd aan de penningmeester worden overgemaakt. U ontvangt hiervoor medio augustus een Email of brief met het verzoek het voor u geldende bedrag tijdig over te maken. U kunt uw contributie overmaken aan S.V.Tivoli op Banknummer: NL08 ABNA 0508320283 onder vermelding “Contributie seizoen 20....-20....”. Spelers zijn automatisch KNVB-Bondslid. Kaderleden met een voetbal gerelateerde functie moeten Bondslid zijn. s.v.Tivoli laat al dan niet spelende kaderleden vrij in hun keuze of ze de contributie voor het KNVB- Bondslidmaatschap willen betalen.

Bondslid versus Verenigingslid

Spelers worden bij inschrijving automatisch bondslid van de KNVB. Iedereen die bij een vereniging een voetbalgerelateerde functie heeft moet ook Bondslid zijn zoals clubscheidsrechters, trainers, leiders maar ook bestuursleden. Voor Verenigingsleden - zoals de gewone leden of ex-voetballers van Tivoli, maar ook de vrijwilligers zoals barpersoneel en medewerkers activiteiten e.d. - is het niet noodzakelijk dat deze Bondslid zijn. ) 1   Wil een verenigingslid echter toch Bondslid zijn dan worden bovenop de contributie voor een Verenigingslid de extra Bondskosten van €10 in rekening gebracht.

Meedoenbijdrage Gemeente Eindhoven

Als u een minimuminkomen heeft en geld uitgeeft aan sport, recreatie of cultuur, kan het zijn dat de Gemeente Eindhoven u hiervan iets terugbetaalt. Het bedrag dat u krijgt, kan ieder jaar anders zijn. Het een en ander kunt u lezen in de brochure “Rondkomen van een laag inkomen”, klik hiervoor op het pictogram. Voor meer Informatie kunt u terecht bij het stadskantoor van de Gemeente Eindhoven of klik op het logo.

Senioren:

Speler € 150,- Res. speler €   40,- Verenigingslid €   25,- ) 1   Donateur (min.)   €   25,-

Jeugd:

JO19 t/m JO8 € 100,- JO7/6 (Kiddy’s) €   40,-