Clubinfo

Sportpark “De Heihoef”

Sportpark De Heihoef ligt aan de Roostenlaan in Stratum. Dit middelgrote park beschikt over 4 voetbalvelden waarvan 2 verlichte oefenspeelvelden. Daarnaast is er een honk/softbalveld met verlicht stadion, 6 tennisbanen en 2 jeu de boulesbanen. Sinds een paar jaar speelt er nu ook de “PSV Cricket Club” en een American Footballteam “De Eindhoven Raptors”.

Route

Vierde helft

Met deze link kunt u ons sportpark of andere sport- terreinen gemakkelijk vinden.
Sportpark:
“De Heihoef”