Clubinfo

Sportpark “De Heihoef”

Sportpark De Heihoef ligt aan de Roostenlaan in Stratum. Dit middelgrote park beschikt over 4 voetbalvelden waarvan 2 verlichte oefenspeelvelden. Daarnaast is er een honk/softbalveld met verlicht stadion, 6 tennisbanen en een jeu de boules. Begin 2020 zal voetbalclub RPC naar de Heihoef verhuizen. Aantal voetbalvelden is dan uitgebreidt naar 5 waarvan 2 kunstgras en allen verlicht.

Vierde helft

Met deze link kunt u ons sportpark of andere sport- terreinen gemakkelijk vinden.
Sportpark:
“De Heihoef”