Info Jeugd

Jeugdvademecum

Info voor nieuwe jeugdleden

Jeugdvoetbalwijzer

Veel clubs kijken er al naar uit. De nieuwe Jeugdvoetbalwijzer. Dit is een verkorte weergave van KNVB regelingen, gericht op jeugdvoetbal. De volgende onderwerpen zijn o.a. in de jeugdvoetbalwijzer opgenomen: Leeftijdsindeling Invallersregeling Richtlijnen 4x4 en 7x7 Spelerspas De volledige info kunt u vinden onder wedstrijdzaken van KNVB ASSIST. Klik hier voor de verkorte Jeugdvoetbalwijzer.
 Een leuk kado? Voor meer info klik op de afbeelding.

Handleiding jeugdleider

Handleiding met alg.informatie voor de jeugdleiders van s.v.Tivoli.

Coachen

Kijk hiervoor eens op een van de info-links: voor de F voor de E voor de D
Info Jeugd

Diverse info jeugd