Programma & Nieuws

Start competitie 2016-17

De categorie A bij de senioren gaat in het weekend van zaterdag 3 en zondag 4 september van start. De jeugd in de A-categorie begint eveneens op 3 september. De teams in de B-categorie bij zowel de senioren als de jeugd beginnen in het weekend van 17-18 september.

Overige nieuws

Indeling eerste bekend Laatste kaartavond Clubblad nr.9 is uit Laatste Verslag + topscorere VE1 Seizoenafsluiting VE1 A t/m F gaat verdwijnen

Werving Jeugd

Uitleg
Programma & Nieuws

Start competitie 2016-17

De categorie A bij de senioren gaat in het weekend van zaterdag 3 en zondag 4 september van start. De jeugd in de A- categorie begint eveneens op 3 september. De teams in de B-categorie bij zowel de senioren als de jeugd beginnen in het weekend van 17-18 september.

Overige nieuws

Werving Jeugd