Uitleg Widget

Programmawidget

KNVB Uitslagen en Programmawidget

U vindt het wedstrijdprogramma-overzicht voor de komende 14 dagen voor zowel competitie als beker in deze widget. Met deze widget wordt op eenvoudige wijze onze officiële verenigingswebsite geheel automatisch voorzien van de actuele wedstrijdprogramma’s en wedstrijduitslagen. De widget toont officiële competitie-informatie van de KNVB: Het Thuis en Uitprogramma van Tivoli voor maximaal de komende 14 dagen Het wel of niet doorgaan van wedstrijden bij slechte weersomstandigheden De uitslagen van wedstrijden gespeeld door teams van Tivoli van de laatste 7 dagen Actueel nieuws van www.voetbal.nl en www.onsoranje.nl Meer uitleg in Hfdst.6 van de handleiding.

VOETBAL.NL

Vanuit de widget kun u eenvoudig doorklikken naar www.voetbal.nl voor meer info van o.a. het competitie en bekerprogramma, de uitslagen en standen in de poule, maar ook het jaaroverzicht. Om dit te bekijken gaat u op naar het betreffende elftal onder het pulldown menu “Teams” en klikt op competitie. U moet wel een account hebben op voetbal.nl, maar die kunt u gratis aanmaken.

Uitleg

Na de lancering hebben veel verenigingen vragen gesteld over de werking van voetbal.nl. Ook zijn er behoorlijk wat klachten of onduidelijkheden. Naar aanleiding hiervan heeft de KNVB een document opgesteld waarin het volgende wordt toegelicht: Uitleg over verschillende kanalen informatievoorziening (Voetbal.nl / KNVB.nl / Sportlink Club) Doorgevoerde verbeteringen voetbal.nl (6 februari 2010) Veel gestelde vragen over voetbal.nl Toelichting ophalen wedstrijdprogramma / uitslagen Sportlink Club. Info voor trainers en bestuur Klik op de afbeelding om dit document te downloaden. De KNVB hoopt dat u na het lezen van dit document (beter) weet waar de informatie over het wedstrijdprogramma is te vinden én dat voetbal.nl nauwelijks ‘geheimen’ meer voor u heeft. In de tussentijd werken wij verder aan het optimaliseren van voetbal.nl.
uitleg widget
Uitleg Widget